Kuidas osta?

Registreerimine
  • Ostu sooritamiseks palume Teil ennast registreerida kliendiks. Seda saate teha SIIN.
Toodete lisamine ostukorvi
  • Otsige toodet kasutades kategoorialehekülgi või otsingut.
  • Vajutage toote juures olevale nupule "Lisa ostukorvi".
  • Ostukorvis olevaid kaupu saate vaadata vajutades lehekülje päises asuvale kirjale “Ostukorv”. Ostukorvi vaates saate lisada või vähendada toodete koguseid, s.h. ka neid eemaldada.
  • Kasutaja ostukorvis säilitatakse tooteid 30 päeva.
Ostu vormistamine
  • Kui olete soovitud tooted leidnud ja ostukorvi lisanud, minge ostukorvi vaatesse ning vajutage nupule "Vormista ost". Edasi tegutsege tellimuse vormistamise lehel olevaid juhised järgides.
  • Peale tellimuse kinnitamist saate meiliaddressile tellimuskinnituse ja peale selle tasumist ka arve.
  • Ostetud kauba kättesaamiseks Eesti-siseselt on järgmised võimalused:
    • Omniva kullerteenus – 5,90€
    • Omniva pakiautomaat – 2,69€
    • Itella SmartPOST pakiautomaat – 2,69€
    • Eesti Posti postkontor – 3,49€
    • paberipoodi Zelluloos – tasuta (kaupa tarnitakse igal teisipäeval ja neljapäeval)
  • NB! Kui tellimuse maksumus on €40 või suurem, siis saatekulu ei lisandu.
  • Tellimine välismaale:
    • Soome tellitud kauba tarnime SmartPOSTiga, hind 12€. Pakiautomaadi asukoht saatke meiliga.
    • Mujale välismaale tellimiseks palun saatke kiri pood(ät)koolibri.ee. Kättetoimetamise hind sõltub paki kaalust ja sihtkohariigist.
Maksmine
  • Tellimuse eest saab tasuda ainult pangalingi kaudu. Peale tellimuse vormistamist suunatakse Teid automaatselt Teie poolt valitud internetipanka. Peale tasumist kindlasti vajutada nupule "Tagasi kaupmehe juurde".
  • Kui tasumine jääb lõpetamata, siis tuleb tellimus uuesti täita. Selleks tuleb tooted uuesti ostukorvi lisada ning vormistada ost.
  • Tellimust hakatakse täitma peale makse laekumist.
Tarneaeg
  • Tellitud kaup jõuab Eestis kohale hiljemalt 5 tööpäeva jooksul.
  • Välismaale tellitud kaup saadetakse välja hiljemalt 5 tööpäeva jooksul ja jõuab kohale olenevalt postiteenuse osutajast.
  • Zelluloosi tarnitakse kaupa igal teisipäeval ja neljapäeval.
Kättesaamine
  • Kui valisite kätte saamiseks SmartPOSTi või Post24 pakiautomaadi, teavitatakse teid paki kohalejõudmisest SMS-ga ja saatetakse pakiautomaadi ukse avamiseks vajalik kood.
  • Eesti Posti postkontorisse saabunud kaubast teavitatakse teid SMS-ga.
  • Kui valisite ostetud kauba kätte saamiseks võimaluse "Tulen ise järele", teavitatakse Teid paki kohale jõudmisest Zelluloosi paberipoodi nii SMSi, kui ka meiliga.
Ostja õigus lepingust taganeda
  • E-poest ostu sooritamisel on teil õigus põhjust avaldamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates toote kättesaamisest ja tagastada kasutamata toode.
  • Lepingust taganemiseks peab Ostja Koolibrile esitama kirjalikult või e-kirjaga pood@koolibri.ee taganemisavalduse või kasutama selleks taganemisavalduse tüüpvormi, mis on saadaval siin.
  • Teeme tagasimakse samale pangakontole, kust Ostja on tasunud, kui taganemisavalduses ei ole näidatud teist pangakontot.
  • Kui Ostja taganeb lepingust, kohustub ta tagastama kasutamata ning kahjustamata Tooted viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse ärasaatmisest arvates. Juhul, kui Ostja poolt tagastatud Toode on kasutatud, siis on Koolibril õigus nõuda kahju hüvitamist kuni Toote müügihinnani sõltuvalt Toote väärtuse langusest. Nimetatud summa arvatakse maha Ostjale tagastatavast summast.
  • Ostja võib tagastada Tooted Koolibri esindusse, kauplustesse või posti teel aadressile: PK 1793, 11615 Tallinn. Ostja kannab lepingust taganemisel Toodete tagastamise kulud.
  • Koolibri tagastab taganemisavalduse kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas kättetoimetamise kulud. Kui Ostja on soovinud tavapärase postipaki saatmise asemel asja kohaletoimetamist kulleriga, peab ta ise kandma kahe kohaletoimetamise viisi vahelise kulude erinevuse
  • Pretensiooni esitamine:
    • Puuduse ilmnemisel peab ostja hiljemalt kahe kuu jooksul sellest müüjat teavitama ehk esitama pretensiooni.
    • Kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (nt e-post) kaebuses tuleb märkida:
      • nimi ja kontaktandmed
      • tellimuse kuupäev, kaebuse esitamise kuupäev
      • kauba või teenuse puudus
      • esitatav nõue
      • viidata tuleb tehingu sooritamist tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele
      • Koolibri vastab Ostja kirjalikule või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esitatud kaebusele 15 päeva jooksul
  • Kui Koolibri on keeldunud Ostja kaebust lahendamast või Ostja ei ole nõus pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Ostja esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile. Tarbijakaebuste komisjoni komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel.